Akcja: Nie kradnij zdjęć!

prawa autorskie |||||||||| copyright

Wszystkie zdjęcia i teksty umieszczone na blogu są własnością ich autora. Jeśli je kopiujesz, powiadom mnie.
Pewnie wiesz co to prawa autorskie??
All photos and txt from this blog are mine (if not - I give the source!). I am sure that you know what the copywright is.

czwartek, 20 grudnia 2012

Bransoletki minimalistyczne + podsumowanie wymiany kaszubskiej(nr 80)

Ostatnio wpadłam w "sznurko-szał; ;)

Niektóre z tych bransoletek  możecie zobaczyć tu: facebook - (klik) w małej sesji zdjęciowej.


Niektóre bransoletki już gotowe, niektóre jeszcze czekają na dopracowanie.






 I jak wam się podoba taki minimalizm?





 -----------------------------------------------------------

I w końcu podsumowanie wymianki kaszubskiej!

Oto co wysłałam: ręcznie malowane kolczyki (z serii haft kaszubski), kartkę/zakładkę z kaszubskim motywem (też ręcznie malowana) oraz garść przydasi i słoskości.




















Oraz bransoletkę ze sznurków ;)















A ja od swojej pary (Liebreiz) dostałam to co na zdjęciu: 

























Przypominam też o trwającym jeszcze wyzwaniu fotograficznym!






2 komentarze:

  1. Śliczne bransoletki! Przyjemnie się je tworzy w długie zimowe wieczory ;)
    Obserwuję i będę odwiedzać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieski sznurek z piórkiem - posiadasz jeszcze? PRAGNĘ! <3

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...